.showpageArea a { text-decoration:underline; } .showpageNum a { text-decoration:none; border: 1px solid #ccc; margin:0 3px; padding:3px; } .showpageNum a:hover { border: 1px solid #ccc; background-color:#ccc; } .showpagePoint { color:#333; text-decoration:none; border: 1px solid #ccc; background: #ccc; margin:0 3px; padding:3px; } .showpageOf { text-decoration:none; padding:3px; margin: 0 3px 0 0; } .showpage a { text-decoration:none; border: 1px solid #ccc; padding:3px; } .showpage a:hover { text-decoration:none; } .showpageNum a:link,.showpage a:link { text-decoration:none; color:#333; }

17 Ekim 2010

GittiGidiyor ile Para Kazan


 


Türkiyede geniş ürün yelpazesine sahip olan Gittigidiyor'da sitenizin içeriğine uygun elbet bir ürün bulacaksınız. Bu ürünlerin tanıtımını sayfanızda yaparak para kazanmaya başlayabilirsiniz.

Başvuru formunu doldurduktan sonra GittiGidiyor tarafından kayıtlı e-mail adresinize programa kabul edilip edilmediğinize dair bir bilgi mesajı gelecektir. İş ortaklığı programına kabul edildikten sonra üye girişi yaparak, reklam görsellerinizi birkaç dakika içinde oluşturabilirsiniz.

Siteniz sayfalarına, en uygun boyutlara göre seçim yapıp hangi sayfanızda hangi ürün çeşidini ağırlıklı olarak göstereceğinize karar vermelisiniz. Web sitenizin içeriğiyle ne kadar ilişkili ürün çeşidi gösterirseniz tıklama oranı ve dolayısıyla da kazancınız o kadar hızlı artacaktır.

Web sitenizde yayınladığınız GittiGidiyor reklamlarına yapılan her tıklama başına 10 Kr'ye kadar gelir elde edebilirsiniz. Başlangıçta her site tıklama başına 5 Kr gelir elde eder. Ancak ilerleyen süreçte sitenizin performansı önem kazanır. Çünkü reklamlarınızın tıklama oranı arttıkça tıklama başına elde edeceğiniz kazanç da artacaktır. Raporlar haftalık güncellenecek ve bir haftanın sonunda tıklanma oranına göre tık ücretiniz belirlenecektir. Reklam Yönetimi sayfanızdan güncel tık ücretinizi öğrenebilirsiniz.

Tıklanma oranındaki artışa bağlı olarak kazancın da artırılması için ilgili kampanyanın bir hafta boyunca her gün yayınlanması ve bu bir haftada kampanya toplam gösterim sayısının 5.000'in üzerinde olması gerekmektedir. Gösterim sayısı bu rakamın altında kaldığı takdirde, minimum tıklanma ücreti (5 Kr) üzerinden değerlendirme yapılacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder